Izaberite kapaljku na osnovu kapaciteta bočice (Obavezno)
Izaberite tip cevčice (Obavezno)
Izaberite tip zatvarača za kapaljku (Obavezno)
Izaberite boju zatvarača (Obavezno)
Izaberite gumicu za Vašu kapaljku (Obavezno)
Izaberite boju gumice za kapaljku (Obavezno)
Izaberite plastični poklopac za kapaljku (Izborno)
Izaberite boju plastičnog poklopca (Obavezno)
Product name Kod komada Item price Total
100€
poručite na 069 1910000
Kategorije
Akcije PRIKAŽI SVE
KONTAKT FORMA




Prijavi se za novosti!

Pravo na povraćaj robe / reklamaciju

 

Pravo na povraćaj/ reklamaciju imate ukoliko robu vratite potpunu i neoštećenu. Ambalaža u kojoj su proizvodi spakovani, ne sme biti oštećena ili promenjena. Pravo na povraćaj robe važi do 15 dana od dana preuzimanja robe od strane klijenta. Sve gore navedeno treba biti održano jer u suprotnom roba će biti vraćena kupcu o njegovom trošku.

Procedura koju morate slediti:

 1. Popunite obrazac za povraćaj robe navodeći Vaš zahtev.

 2. Pošaljite obrazac na info@beoambalaza.rs ili na fax 069 1910000. Kada budemo primili Vaš zahtev, kontaktiraćemo Vas.

 3. Na kraju, stavite u kutiju odštampani obrazac zajedno sa robom koju vraćate i pošaljite.

Pažnja:

*Povraćaj robe neće biti prihvaćen ukoliko nas prethodno niste obavestili da želite da vratite robu.

*Troškovi slanja robe za povraćaj koje ne želite su o trošku kupca.

*Roba koju vraćate mora imati fiskalni račun.

*Bilo koja zamena robe vrši se nakon što naša firma dobije ponovo vraćenu robu. Svi proizvodi moraju biti vraćeni u naše predstavništvo.

Problematične porudžbine (oštećena roba tokom transporta ili roba koja nedostaje)

Naša firma kao i kurirske službe sa kojima sarađujemo činimo sve što je moguće da bismo zaštitili robu prilikom transporta. Međutim, uvek postoji mogućnost da se neki predmet ošteti ili izgubi.

Najsigurniji način da vam sε uvaži pravo na povraćaj robe je da popunite obrazac (pošaljite ga na mail info@beoambalaza.rs zajedno sa fotografijom u slučaju da je roba pretrpela oštećenje. Čim budemo primili Vaš zahtev neko iz BeoAmbalaža.rs će Vas kontaktirati.

Roba se šalje kurirskom službom i na ostavljenoj adresi mora biti prisutan neko da bi preuzeo robu. Na obrazcu (profakturi) upišite i jedan telefonski broj za eventualnu komunikaciju.

U trenutku predaje poručene robe, klijent mora sačuvati ambalažu u koju su proizvodi spakovani, obaveštavajući odmah kurira ili našu firmu o eventualnim oštećenjima ili nedostacima na primljenoj ambalaži, potpisujući priznanicu o preuzimanju robe “sa rezervom”. U okviru 48 sati prekontrolišite robu i obavestite na vreme o eventualnom oštećenju. Možete nas kontaktirati putem emaila i popunite navedeni obrazac i pa ćemo Vas nakon prijema reklamacije, kontaktirati.

MENU